Ayuntamiento de Ataun, departamento de turismo
Ataungo Udala
Telefonoa 943 180 011 - Faxa 943 180 111
Emaila: udala@ataun.eus
ATAUNGO HOGEIGARREN ARGAZKI RALLYA
Descágate aquí el PDF con los resultados del rally.
Colección Ganadora
Segunda colección clasificada
Tercera colección clasificada
- Eguna:
- 2024ko urriaren 6a, igandea.
- Lekua eta ibilbidea:
- Ataungo udalerria.
- Izen ematea:
- egun berean, goizeko 9etatik 10etara Ataungo udaletxearen aurrean. Izen emate momentuan memoria txartelak begiratuko dira.
- Ordainketa:
- partaide bakoitzak 5€ordainduko du.
- Arloa:
- argazki digitala, kolore edo txuri-beltzean (mugikorrak ez).
Txartelen jasotzea eta jaitsiera: parte hartzaile bakoitzak gehienez 36 argazki jaitsi ahal izango ditu (lehenengoa autoerretratua). Parte hartzaileek txartela eman aurretik jaitsi behar dituzten argazkien aukeraketa egin, eta 36 argazki bakarrik utzi beharko dituzte txartelean. Horrela ez bada, ez da jaitsierarik egingo.
Aukeratutako argazkiak ezingo dira manipulatu, eta erabiliko den formatua JPG konprimitu gabea izango da.
Partaideek memoria txartelak 13:30etik 14:30etara entregatu beharko dituzte. - Epaimahaia:
- epaimahaia erakunde antolatzaileak izendatuko du, eta bere erabakiak aldaezinak izango dira.
- SARIAK
-
- Lehen saria: 30 €eta oroigarria
- Bigarren saria: 150 €eta oroigarria
- Hirugarren saria: 90€ eta oroigarria.
- Lehen herritarraren saria: 90 €eta oroigarria
- Bigarren herritarraren saria: 2txuleta eta 2botila ardo
- Hirugarren herritarraren saria ere izango da.
- Gazteen saria ere izango da (16 urtetik beherakoak).
- SARI BANAKETA
- Sari banaketa eta aukeratutako argazkien proiekzioa azaroak 16, larunbata, eguerdiko 12etan Ataungo HERRI ANTZOKIAn izango da.
- OHARRAK
- Parte hartzaile bakoitzak jaitsierarako bere txartelentzako kable edo irakurgailua ekarri behar du.
- Antolatzaileak nahi dituen argazkien kopiak egiteko eskubidea izango du. Sarituak izaten diren argazkiak antolatzailearen esku geratuko dira eta argitaratu edo kopiak ateratzeko eskubide guztiak bere esku egongo dira.
- Edozein arazo edo zalantza antolatzaileek erabakiko dute, beraien erabakia aldaezina izango delarik.
- Antolatzaileek ez dute erantzukizunik izango lehiaketa garaian gerta litezkeen ezusteko, lapurreta, hondaketa, istripu edo galerekin.
- Lehiaketa honetan parte hartzeak arau hauek ezagutzea eta onartzea dakar.
- Rally honek HERRIZ HERRI lehiaketarako balio du.
Rally fotográfico de Ataun, 20 aniversario
- Fecha:
- Domingo, 6 de Octubre de 2024. Lugar y recorrido: Municipio de Ataun.
Inscripción Se realizará el mismo día, de 9 a 10 de la mañana en el Ayuntamiento de Ataun. A la hora de realizar al inscripción se examinarán las tarjetas de memoria. - Precio de la inscripción:
- 5€ por participante.
- Modalidad:
- Digital, color, y blanco y negro; (móviles no).
- Entrega y descarga de las tarjetas:
- Sólo se podrán descargar un máximo de 36 fotos por participante (el 1° autorretrato).
Los participantes deberán hacer la selección de las fotos a descargar, antes de la entrega de su tarjeta y dejar 36 fotos en la misma. De no ser así, no se realizará la descarga.
Las fotos seleccionadas no podrán ser manipuladas. El formato será JPG tamaño máximo.
La entrega de las tarjetas se realizará el mismo día entre las 13:30 y las 14:30 horas en el Ayuntamiento de Ataun. - Jurado:
- El jurado será designado por al entidad organizadora y sus decisiones serán inapelables.
- PREMIOS
- Primer premio: 300 € y trofeo.
- Segundo premio: 150 € y trofeo.
- Tercer premio: 90€ y trofeo.
- I premio local: 90 € y trofeo.
- II premio local: 2chuletas y 2 botellas de vino.
- Habrá III premio local.
- Habrá premio juvenil (menores de 16 años).
- ENTREGA DE PREMIOS
- La entrega de premios y el visionado de las fotografías seleccionadas se realizarán el sábado, día 16 de Noviembre, a las 12:00 horas en el HERRI ANTZOKIA de Ataun.
- NOTAS
- Cada participante tendrá que traer su cable o lector de tarjeta para al descarga.
- La organización podrá realizar las copias que considere oportunas. Las fotos ganadoras quedarán en poder de la organización, reservándose ésta todos los derechos de publicación y/o reproducción.
- Cualquier duda o problema será resuelto por la organización, siendo su decisión inapelable.
- La comisión organizadora no se hace responsable de los robos, pérdidas, accidentes o cualquier otro incidente que pudiera ocurrir durante al celebración del concurso.
- El hecho de participar en este rally, implica la aceptación de todas y cada una de las bases establecidas.
- Este rally es valedero para el concurso HERRIZ HERRI.
Descárgate aquí las bases del rally fotográfico en PDF